مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-13پزشكي

فارس من| گلایه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای قم از کیفیت غذای دانشگاه


عدم کیفیت مطلوب غذا در دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم، اعتراض دانشجویان را به دنبال داشته است و دانشجویان با ثبت سوژه ای در فارس من، خواستار نظارت مسئولین دانشگاه بر کیفیت و توزیع بهتر غذا شدند.

- خبرگزاری فارس از قم_ سعیده کرامتی: دانشگاه ها وظیفه تهیه و توزیع غذای مناسب و بهداشتی برای دانشجویان را برعهده دارند؛ عدم پخت غذای مطلوب، کم توجهی به بهداشت غذایی در سلف، کیفیت پایین و بوی نامطبوع غذاها نارضایتی تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای قم را به دنبال داشت که به همین منظور برخی دانشجویان گلایه خود را با عنوان درخواست افزایش کیفیت غذای دانشگاه فنی و حرفه ای قم در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت کرده اند.

دانشجوی رشته طراحی دوخت با انتشار چندین عکس از غذاهای توزیع شده در این دانشگاه، گفت: غذایی که در دانشگاه به دانشجویان می دهند علاوه بر بی کیفیت بودن، بوی بسیار بدی می دهد؛ همچنین سلف غذا، سطح بهداشت پایینی دارد که همه این ها باعث می شود گاهی دانشجویان از خوردن غذا در سلف دانشگاه منصرف شوند.

یکی دیگر از دانشجویان این دانشگاه گفت: درباره برنامه غذایی دانشگاه نسبت به سال گذشته که افتضاح بود اما با ثبت سوژه در فارس کمی البته، تاکید میکنم درصد کمی بهتر شده ولی همچنان موجب نارضایتی است و همچنان جوجه کباب ها خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| گلایه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای قم از کیفیت غذای دانشگاه

فارس من| گلایه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای قم از کیفیت غذای دانشگاه